Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 11:43:08 +0200

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/01542 aadressile Harju maakond, Saku vald, Metsanurme küla, 
Metsa-Rännaku (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.5. Ehitusõigusi kinnistul kitsendab 
riigitee, 11242 Kasemetsa tee, kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja 
välimisest servast). 6.2. Juurdepääs kinnistule riigiteelt, 11242 Kasemetsa 
tee (71801:001:1346) üle kohaliku kergliiklustee kinnistu, 11242 Kasemetsa 
tee L9 (71801:006:1211) kooskõlastada Transpordiametiga ja Saku 
Vallavalitsuse majandusteenistusega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26911370>  (menetlus nr: 
417792), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister